Rame și puzzle-uri foto
-
Ce dimensiune are puzzle-ul foto după asamblare?
Dimensiunile puzzle-urilor foto sunt:
48 piese: aprox. 48 x 36 cm
100 piese: aprox. 48 x 36 cm
200 piese: aprox. 48 x 36 cm
500 piese: aprox. 48 x 36 cm
1000 piese: aprox. 64 x 48 cm
1000 piese XXL: aprox. 90 x 67 cm
2000 piese: aprox. 90 x 67 cmDecupajul exact al imaginii poate fi ajustat folosind cadrul de selcție din asistentul de comandă. Ține cont că, în procesul de producție, se pot pierde câțiva milimetri pe margini - evită să pui detalii importante foarte aproape de margine.
-
Ce dimensiuni are cutia puzzle-ului?
- Cum pot fixa puzzle-ul asamblat pentru a-l agăța pe perete, de exemplu?
-
Puzzle-ul foto poate fi comandat atât în format vertical, cât și orizontal?
Poți alege formatul dorit direct în procesul de plasare a comenzii.
-
Pot crea un colaj propriu și adăuga text pe puzzle-ul meu?
Folosind Designer colaje poți crea un colaj unic din mai multe fotografii. De asemenea, poți integra propriile texte și alege dintre diferite modele de design.
-
Pot fi folosite ramele și pentru puzzle-uri de la alți producători?
Ramele de calitate înaltă, oferite de noi, sunt realizate special pentru dimensiunile puzzle-urilor noastre foto. Te rugăm să ții cont că puzzle-urile altor producători pot avea dimensiuni diferite.
SMART SORTED®
-
Ce este SMART SORTED®?
SMART SORTED® este un puzzle de 1000 de piese potrivit pentru toți, fiind sortat în 40 de cutii detașabile cu câte 25 de piese. Fiecare cutie conține o secțiune clar delimitată din imagine. Tu stabilești câte piese începi să asamblezi deodată. Pentru o variantă simplificată: ia o cutie, deschide-o, scoate piesele pe rând și așază-le de la stânga la dreapta.
-
Ce dimensiuni are un SMART SORTED®?
Dimensiunea finală a puzzle-ului este de aprox. 64 x 48 cm și corespunde exact dimensiunii unui puzzle foto clasic de 1000 de piese.
-
Cum creez un puzzle SMART SORTED®?
Un SMART SORTED poate fi creat la fel de rapid și ușor ca puzzle-urile noastre foto obișnuite, cu piesele livrate separat, fără presortare. Intră în Designerul SMART SORTED, încarcă fotografiile dorite, alege un aspect preferat și personalizează cutia. Toate modelele din colecția noastră sunt disponibile și în varianta SMART SORTED cu 1000 de piese.
-
Este SMART SORTED de 1000 de piese potrivit atât pentru copii, cât și pentru vârstnici?
Sigur că da! SMART SORTED cu 1000 de piese este împărțit în 40 de cutii detașabile, fiecare conținând câte 25 de piese presortate. Cele 25 de piese din fiecare cutie formează o secțiune compactă a puzzle-ului. Pentru o asamblare ușoară, deschide o singură cutie SMART și scoate piesele una câte una, așezându-le rând pe rând, de la stânga spre dreapta.
-
Cum este livrat puzzle-ul SMART SORTED®?
SMART SORTED este livrat într-o cutie de puzzle care poate fi personalizată în care se găsesc cele 40 de cutiuțe SMART detașabile. Pentru ca piesele să nu se împrăștie în timpul transportului, cutiuțele sunt acoperite cu o pernă de hârtie. SMART SORTED este complet fără plastic.
Joc de memorie
-
Se poate adăuga text pe cartonașe?
Pentru a adăuga texte, folosește un program de editare foto la alegerea ta, apoi încarcă fișierul final la noi.
-
Ce pot face dacă nu am suficiente poze pentru un joc Memo cu 72 de cărți?
Imaginile cu scoici, animale sau flori pot fi la fel de potrivite pentru cărțile Memo. Explorează-ți colecția de fotografii și include și motive uzuale – nu trebuie întotdeauna să fie portrete sau chipuri.
-
Cum pot modifica decupajul unei imagini?
După ce încarci fotografiile, poți selecta în „Setările imaginii” porțiunea dorită din imagine. Astfel, eviți, de exemplu, ca pe cărțile Memo să apară capete decupate.
Fișierele foto și calitatea imaginii
-
Ce formate de fișiere pot fi procesate?
Acceptăm doar fișiere în formatele JPG (jpg, jpeg) și PNG. Majoritatea camerelor digitale generează automat imagini în format JPG.
-
Ce rezoluție trebuie să aibă fotografia mea?
În principiu, cu cât rezoluția este mai mare, cu atât calitatea produsului foto tipărit este mai bună. Calitatea imprimării depinde în mare măsură de rezoluția imaginii digitale inițiale. Dacă imaginile tale au cel puțin 1600 de pixeli pe latura cea mai lungă, aceasta este suficientă pentru puzzle-uri foto cu 48, 100, 200 sau 500 piese. Pentru puzzle-ul foto de 1000 de piese și pentru SMART SORTED recomandăm o rezoluție minimă de 2500 pixeli, iar pentru puzzle-ul foto XXL de 1000 de piese și puzzle-ul de 2000 de piese recomandăm 3000 pixeli.
După ce încarci imaginea vei fi direcționat către asistentul de comandă. Acesta îți va indica, pe o scară de la 1 la 5 stele, cât de potrivită este imaginea ta digitală pentru formatul produsului selectat.
***** = Calitate foarte bună a imaginii
**** = Calitate bună a imaginii
*** = Calitate medie a imaginii, posibil neclară
** = Calitate slabă a imaginii, neclară
* = Calitate foarte slabă a imaginii, foarte neclarăAtenție: această evaluare se bazează exclusiv pe rezoluția imaginii tale. Claritatea și calitatea generală nu sunt luate în considerare. Cu cât este mai mare formatul produsului ales, cu atât rezoluția fișierului tău trebuie să fie mai ridicată. Rezoluția imaginii primite nu va fi modificată de noi. Din acest motiv, nu putem accepta reclamații privind calitatea fișierelor tale foto.
-
Care este dimensiunea maximă a fișierului încărcat?
Dimensiunea maximă a fișierului pentru încărcare este de 80 MB.
-
Care este spațiul de culoare recomandat pentru imaginile mele?
Te rugăm să ne trimiți imaginile în spațiul de culoare RGB sau sRGB. Majoritatea camerelor digitale folosesc sRGB ca spațiu standard de culoare. De asemenea, salvează fotografiile alb-negru ca JPG în sRGB, nu în tonuri de gri.
-
Imaginea mea va fi modificată după încărcare?
Fișierul tău este imprimat exact așa cum îl primim, fără modificări. De aceea, te rugăm să verifici cu atenție previzualizarea produselor tale înainte de finalizarea comenzii.
-
Vreau să creez un fișier de imagine potrivit pentru produsul meu foto. Ce dimensiuni ar trebui să aibă acesta?
-
Apar diferențe de culoare la imprimare?
Din păcate, diferențele de culoare nu pot fi excluse. Redarea imaginii pe monitor depinde de setările individuale precum luminozitatea, rezoluția, contrastul, culoarea sau placa grafică. Prin urmare, pot exista diferențe de culoare între ceea ce vezi pe ecran și produsul final.
-
Pot folosi orice tip de imagine, inclusiv fotografii descărcate de pe internet?
Respectarea drepturilor de autor este obligatorie. Dacă nu ești autorul fotografiei, nu ai voie să o folosești pentru un produs foto fără acordul expres al acestuia. Imaginile care încalcă legea sunt strict interzise. Mai multe informații găsești în Termeni și condiții.
Comandă
-
Pot modifica comanda după ce am finalizat-o?
Comanda ta este preluată pentru producție la câteva minute după plasare. Din acest motiv, nu mai putem face modificări după ce procesul a început. Te rugăm, așadar, să verifici cu atenție toate detaliile înainte de finalizarea comenzii.
-
Este sigură comanda online?
Datele tale personale și cele de plată sunt criptate și transmise în siguranță în timpul procesului de comandă, folosind tehnologia TLS. Poți recunoaște transmiterea securizată a datelor după simbolul unei chei sau a unui lacăt închis care apare în browserul tău.
-
Este garantată confidențialitatea și protecția datelor mele?
Protecția datelor tale personale este foarte importantă pentru noi. Acordăm o atenție deosebită gestionării responsabile a datelor tale. Ne dorim să vizitezi magazinul nostru cu plăcere. Pentru a-ți asigura protecția maximă a datelor private, respectăm toate prevederile legale privind protecția acestora. Mai multe informații găsești în Politica de confidențialitate.
Plată
-
Care sunt modalitățile de plată?
PayPal:
Serviciu de plată online care îți permite să plătești în siguranță, simplu și rapid. De îndată ce primim confirmarea că plata ta a fost finalizată cu succes prin PayPal, începem procesarea comenzii tale.Google Pay / Apple Pay:
Ce este Google Pay?
Google Pay este un serviciu de plată online sigur și ușor de folosit, oferit de Google. Poți plăti rapid comenzile folosind telefonul, tableta sau computerul, fără să mai introduci de fiecare dată datele cardului. Este suficient să salvezi o singură dată cardul de credit sau de debit în contul tău Google. La finalizarea comenzii, alegi Google Pay ca metodă de plată și confirmi plata direct de pe dispozitivul tău – simplu, rapid și sigur.Ce este Apple Pay?
Apple Pay este un serviciu de plată mobil oferit de Apple, care îți permite să plătești rapid și ușor direct de pe iPhone, iPad, Mac sau Apple Watch. Cardul tău de credit sau de debit este salvat în siguranță în Apple Wallet. La finalizarea comenzii, alegi Apple Pay ca metodă de plată și confirmi achiziția prin Face ID, Touch ID sau codul de acces.Card de credit / debit:
Acceptăm carduri Visa și Mastercard. În cazul plății cu cardul de credit, suma facturii se extrage în avans de pe contul tău de card. Datele sunt transmise printr-o conexiune securizată, protejată prin TLS. -
Unde găsesc factura pentru comanda mea?
Poți descărca factura accesând linkul din mesajul de confirmare a comenzii. Din considerente ecologice, renunțăm la atașarea facturii în pachet și o trimitem exclusiv în format electronic.
-
Primesc notificare după ce efectuez plata?
Vei primi pe e-mail un link de confirmare a comenzii, care te va redirecționa către pagina ta personală cu detalii despre comandă și plată.
Expediere și livrare
-
Adresa de livrare poate fi diferită de cea de facturare?
Da, este posibil. Poți trimite produsul foto către o altă persoană – de exemplu, dacă este un cadou. Acest serviciu este gratuit. Factura va fi trimisă pe e-mail imediat după expedierea produselor.
-
Pot verifica statusul comenzii mele?
După plasarea comenzii, vei primi un e-mail de confirmare. Acesta conține un link pe care îl poți utiliza pentru a verifica starea curentă a comenzii. Te rugăm să nu ștergi acest mesaj! Prin accesarea linkului din e-mailul de confirmare, vei fi direcționat către contul tău de client, unde găsești toate informațiile referitoare la comandă și statusul actual. După expediere vei găsi acolo și un cod cu ajutorul căruia poți monitoriza transportul coletului.
În e-mailul de confirmare a expedierii, de asemenea vei găsi un link prin care poți verifica statusul actual al comenzii tale.
-
Se poate accelera producția comenzii mele?
Scopul nostru este să îți livrăm produsele cât mai repede posibil. Pentru a asigura acest lucru, comanda ta intră în procesul automatizat de producție imediat după ce a fost înregistrată. Te rugăm să înțelegi că nu putem prioritiza anumite comenzi sau interveni în desfășurarea producției. Informații actualizate despre timpii de producție și livrare găsești pe site-ul nostru. Îți recomandăm să plasezi comanda din timp pentru a te asigura că primești produsele fără întârziere.
-
Este permisă ridicarea personală a comenzii?
Nu, din păcate nu este posibilă ridicarea personală a comnenzii.
-
Care sunt costurile de livrare?
-
Ce firmă de curierat livrează comanda mea?
La DHL am găsit un partener de livrare de încredere, care îți aduce comanda rapid și sigur direct la tine acasă. Dacă, totuși, pachetul tău ajunge deteriorat, te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți. Echipa noastră se va ocupa imediat de remedierea situației.
-
Este posibilă livrarea comenzii în străinătate?
În acest magazin puzzleYOU livrăm produse doar clienților din România. Pentru alte țări, poți să comanzi din magazinul corespunzător. Lista cu magazinele noastre internaționale o găsești aici.
Retur și reclamații
-
Pot să anulez comanda pentru un produs personalizat?
Toate produsele noastre (de exemplu, puzzle-urile foto) sunt realizate conform specificațiilor clientului. Din acest motiv, dreptul de retragere în termen de 14 zile nu se aplică, chiar dacă se încheie un contract la distanță conform § 312 g alin. 2 nr. 1 din BGB. Dreptul de retragere este valabil doar pentru produsele nepersonalizate, deja fabricate (ex. rame pentru puzzle). În astfel de cazuri te rugăm să consulți condițiile noastre din Politica de retur.
-
Pot să anulez comanda pentru accesoriile de puzzle?
Accesoriile (rame, suporturi și adeziv) pot fi returnate fără probleme, deoarece nu sunt produse personalizate. Întrucât costurile de returnare sunt suportate de cumpărător, poți selecta singur serviciul de transport. Te rugăm să expediezi articolul dorit la adresa de mai jos, menționând numărul comenzii:
puzzleYOU GmbH
Auf der Haide 2
92665 Altenstadt/WN
GermaniaFolosește cu încredere Formularul de retur.
-
Cum procedez în cazul unei reclamații?
Dacă nu ești mulțumit(ă) de produsele livrate, te rugăm să iei legătura cu Serviciul clienți. Ideal ar fi să ne trimiți o fotografie cu produsul, pentru a putea examina situația.
În cazul în care primești produse deteriorate, reclamă imediat situația curierului DHL și solicită-i o confirmare scrisă. Dacă după plecarea curierului observi deteriorări sau ai primit un produs greșit, te rugăm să contactezi serviciul clienți prin e-mail sau telefon înainte de a-l trimite înapoi.